Dokumenty konieczne od przejęcia udziałów
Z uwagi na brytyjskie przepisy Money Laudering Regulations - jako firma posiadająca certyfikat HMRC na działalnośc związaną z obsługą księgową - Accountancy Provider - jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia weryfikacji naszych klientów.
Do przygotowania transakcji potrzebne będą:
1/ Dokument tożsamości ze zdjęciem potwierdzony za zgodność z oryginałem przez lokalnego notariusza na terenie UE/EOG
Akceptowane dokumenty:
- paszport
- dowód osobisty
- prawo jazdy
2/ Dokument potwierdzający adres zamieszkania nie starszy niż 90 dni - dokument przedstawiany dla każdego dyrektora/ udziałowca.
Akceptowane dokumenty:
- potwierdzenie zameldowania wydane przez Urząd Gminy
- dowolne pismo z ZUS-u lub Urzędu Skarbowego
- rachunek za media stacjonarne (prąd, gaz lub lokalny telefon - nie prepaid)
- dodatkowo list referencyjny lub potwierdzenie prowadzenia rachunku bankowego
z podpisem pracownika upowaznionego i pieczątką banku